torsdag 25 mars 2010


Jag känner mig vild och galen.Har lust att slå sönder något.Gärna något väldigt fint och dyrt.Hur jag än gör kommer det aldrig att räcka till.Man blir inte automatiskt snygg bara för att man är smal.Jag vill såra någon annan och få den att känna samma sak som jag.Värdelös och ensam.Allt jag ber om är uppmärksamhet, att någon ska se mig.Så många hemligheter. Inga svar. Allt hon ville var att få bli älskad...



Zooma in dig till mig
Jag zoomar mig till dig
Vi verkar vara
Långt bort härifrån
Genom rum och tid
Zooma in dig till mig

Skrattar du någonstans därute
Med tårar i ansiktet
Skriker du någonstans därute
Tills stillheten faller samman

Jag ser dig
Ge inte upp nu


1 kommentar:

  1. Hej!

    Usch vilka tankar du har! Näe, du är så himla vacker Mulle, både på insidan och utsidan. <3

    SvaraRadera